Näytetään tekstit, joissa on tunniste unelmissa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste unelmissa. Näytä kaikki tekstit

25.5.2012

Dream on, dissapointments are not supposed to stop you

Hei taas pitkästä aikaa! :) Olen viihtynyt Suomessa nyt reilut puolitoista viikkoa, kotikotonakin jo yli viikon. Kahdet pääsykokeet rämmitty läpi, ja tänään päätin tehdä radikaalin ratkaisun ja olla menemättä kolmansiin. En olisi ehtinyt lukea puoliakaan ensimmäisestä kirjasta (kyllä, niitä on siis kaksi!) ja kokeeseen on viisi päivää aikaa. Sen lisäksi junamatka Turkuun ja takaisin maksaa noin 130 euroa. Se menisi siis ihan hukkaan, ja suoraan sanoen olen tällä hetkellä aika peeaa. Kahdeksankympin puhelinlasku + 33 euroa matkavakuutuksen ylläpitoon + pakko ostaa autoon uusi akku että saan sen käynnistymään + 2 kuukautta aikaa kerätä rahaa Aasian matkaan = ei yhtään hyvä tilanne. Rahattomuus siis tällä hetkellä hieman ahdistaa as you can see. Mutta ei hätiä ei mitiä, minä sain nimittäin kesäksi töitä! En tiedä kuinka loistokasta se on, pääsin nimittäin puhelinmyyjäksi erääseen nimeltämainitsemattomaan matkapuhelinfirmaan. :D Mutta eikös kaikkea pidä kokeilla ainakin kerran? Otan kokemuksen kannalta.

Au pairiuteni loppumisesta olen toipunut yllättävän hyvin. Lapsia on toki hieman ikävä, ja sitä elämän säännöllisyyttä. Ja sitä tunnetta että "v**** mä oikeasti asun Keski-Euroopassa". Ja vähän käsittelemättä on vielä myös mun pettymys Ranskaan, tai pikemminkin ehkä ranskalaisiin. Mun on pakko lähteä sinne joskus uudestaan ja antaa sille maalle ja sen ihmisille tilaisuus todistaa, että kaikki siellä eivät ole ylpeitä ja koppavia, kielitaidottomia tai itserakkaita. Tiedättehän, siinä maassa oli paljon hyvääkin, mutta kun on ensin kasvattanut haaveita jostain paikasta tyyliin "aaaaah romanttinen Ranska!" ja sitten pettynyt siellä elävien ihmisten asenteeseen sua kohtaan ja sen jälkeen vielä tulee potkituksi pois koko maasta ja paikasta, jota on alkanut kutsua kodiksi, niin se pettymys koskee kaikkea sitä, mihin siellä on ollut kosketuksissa. Vaikka ei se ollut koko Ranska joka mut heitti pihalle, tietenkään, vaan ihan yksi yksittäinen perhe. Kuka nappasi idean?


Sitten oli tämä kotiinpaluu, pääsykokeet ja kaikki. Journalistiikan pääsykokeet menivät ihan hyvin, mutta siellä oli ihan helevetisti sitä porukkaa. Kun kokeen jälkeen uskalsin katsoa hakijatilastoja, niin tänä vuonna hakemuksen on kirjannut 1099 ihmistä. Vaikka puoletkaan ihmisistä eivät olisi tulleet paikalle (mikä on erittäin epätodennäköistä), on sisäänpääsyprosentti siltikin kamalan huono. Ne nimittäin ottavat muistaakseni vain 53 uutta opiskelijaa. Sinne yhteiskuntatieteisiin olisi varmasti paljon helpompi päästä, mutta ei millään pahalla pohjoiskarjalalaisia lukijoitani kohtaan, minä en tahdo Joensuuhun. Se on pienempi paikka kuin missä nykyisin elän, ja minä yritän pyrkiä eteenpäin. Enkä minä edes tiedä, miten se koe meni. Hyvin kai? Mutta niin meni varmaan aika monella muullakin. En todellakaan tiedä, tällä hetkellä kaikki on vähän sekavaa. Uskaltaisin kuitenkin jo veikata, että en ole ensikään vuonna koulussa. Ai niin, sekä Aalto-yliopisto että Lahden muotoiluinstituutio kieltäytyivät kelpuuttamasta minua pääsykokeisiinsa. Minusta ei siis tule ainakaan tällä kertaa valokuvaajaa tai dokumenttiohjaajaa.

Tulipas tästä nyt jotenkin tällainen tajunnanvirtainen ja valitussävyinen postaus. Mutta koittakaa kestää vielä yhden kappaleen ajan. Olen pyöritellyt näitä ajatuksia päässäni nyt muutaman päivän ja yrittänyt purkaa niitä ystävilleni ja äidillenikin, mutta ehkä ne ovat nyt niin hallitsevia että ne ansaitsevat kunnon postauksen. Huh, nyt jatkuu:


Viimeisen viikon aikana mun pieni hupsu pää on täyttynyt erilaisista Haaveista ja Unelmista. Tai ehkä se ei olekaan minun oma pääni, välillä tuntuu siltä kuin tuohon toiselle hartialle olisi kasvanut toinen, näkymätön ja hyvin kovaääninen, 16- vuotias hupsunpuoleinen pää. Se ei halua opiskella, ainakaan mitään tylsää, eikä päätyä aikuisena virastoon. Se ei halua myöskään työskennellä puhelinmyyjänä, sen mielestä siiderin kittaaminen puistossa ja rantsulla on paljon hauskempaa kesätekemistä. Se haluaa myös kaukoihastua, etenkin julkkiksiin ja niihin jätkiin, joihin olin oikeasti ihastunut silloin joskus. Myös teiniuhmaa se yrittää istuttaa minuun, kotikotiin muuttaminen vaikka vain täksi kesäksi on yhtäkkiä alkanut tuntua aivan kamalan tylsältä. Ihan kuin jotenkin peruuttaisi elämässään taaksepäin. Ja sitten niistä Haaveista ja Unelmista: se haluaa näyttelijäksi. Ja se muistuttaa minua kovin niistä ajoista, kun minäkin halusin näyttelijäksi. Ja kun opettajat ja äiti halusivat, että minä haluan näyttelijäksi. Joten nyt minulla on kamala ikävä näyttelemistä, ja tämä Hupsu Ajatus siitä, että sitä voisi tehdä vaikka ammatikseen. Kakkospääni haluaa Hollywoodiin! Mutta vaikka tämä ihan oikea pääni on täyttänyt 20 vasta neljä kuukautta sitten, se on jo alkanut kalkkeutua ja oppia vastustamaan tuollaisia hullutuksia. Sanoinko minä, että toimittajakoulutukseen on vaikea päästä? No entäs Teatterikorkeakouluun sitten?



(Anteeksi, valehtelin, pakko kirjoittaa vielä yksi kappale.)

Ennenkaikkea tämä kakkospää on alkanut kuiskia korvaani, että minä olen ihan tavallinen, ihan samanlainen kuin kaikki muutkin, en yhtään erityinen. Ja että jos se koulupaikka ei irtoa tänä vuonna, niin ei se tule irtoamaan ikinä. Ja jos tulee, niin se on ihan väärä ala enkä minä siellä viihdy kuitenkaan. Pitäisi olla taiteellisempi, nostaa kriteerejä, tavoitella tähteyttä. Tai sitten ihan vaan luovuttaa, tyytyä vähempään ja ryhtyä vaikka lentokenttävirkailijaksi (mikä voisi olla muuten ihan siisti väliaikaistyö!). Ohhh my head is a mess. Okei, tämä pitkä valitusvirsi oli nyt tässä!


Onko teillä unelmia, hupsuja tai ihan järkeäviä?


kuvat heartit.com

8.11.2011

Halutaan väriä elämään!

Minulle on tässä ihan muutaman päivän kuluessa muodostunut hirveä hinku värittää vaatekaappiani hieman. Kai tämä vaaleanoranssissa huoneessa asuminen alkaa pikkuhiljaa syöpyä aivoihini. :D Haluan päälleni jotain vähän hassua, hupsua ja hymyilyttävää, tai edes pikkuriikkisen harmaasta talvimassasta erottuvaa. Tätä ajatellen keräsin romwe.com:ista muutaman superihanan neuloksen ja iskin ne tämmöiseen pikakollaasiin. :)


Olin itse asiassa jo laittamassa tuota Union Jack -neuletta tilaukseen, kunnes tajusin että  romwella voi maksaa vain PayPalin kautta. Siitä systeemistä minulla ei ole henkilökohtaisia kokemuksia, mutta sitäkin hurjempia huhuja maksamisen toimimattomuudesta olen kuullut... Anybody help, uskallanko vaiko enkö?

31.10.2011

And we had a good time

Tämän viikonlopun piti olla rauhallinen ja sisältää muun muassa pitkiä kävelylenkkejä ja ranskan opiskelua, mutta toisin vähän kävi. Rakas henkireikäni Anna laittoi perjantaina viestiä ja kertoi, että Baselissa on lähdössä iso porukka au paireja juhlimaan seuraavana iltana. Ja mitä en minä tekisi hyvien bileiden tähden? Kamat kassiin ja lauantaina aamupäiväjunalla Sveitsiin, jossa sitten lähdettiin illalla Red Rocks- nimiseen pubiin/baariin/mihin lie kapakkaan Halloweenbileisiin. Meistä kukaan ei ollut pukeutunut, mutta osa juhlijoista sitäkin enemmän, niinkuin näkyy.... :D Paikasta tuli mieleen vähän Kuopion kotoinen Alepupi: musiikki vaihteli vanhasta rock'n'rollista Michael Jacsonin kautta vähän raskaampaan (macarena soitettiin kerran!) ja porukka joi olutta ja heilui tanssilattialla. Oli ehkä maailman huikeinta ikinä päästä taas pitkästä aikaa tanssimaan! Kokeiltiin me sitten toistakin baaria, mutta ketään ei hirveämmin houkutellut jäädä paikkaan, jossa jokaiselle tanssijalle oli tilaa noin puoli neliömetriä... No mutta, pidemmittä höpiönöittä pieni läjä kuvia illasta. :)

siinä lukee suomeksikin!! 






paikan nimikkoshotti oli hauskan väristä, ja näin hauskaa sen juominenkin oli!

tähän kuvaan saatiin sopivasti Kingaa lukuunottamatta kaikki tapaamani uudet ihmiset :)

ja tässä olemme me kaikki! paitsi Sofia joka nappasi kuvan.

Oli kyllä enemmän kuin huippua päästä muiden auppareiden kanssa ulos! Piskuisessa Mutzigissa kun ei tosiaan tuota seuraa hirveämmin ole... :D Eikä kyllä noin 50 kertaa isommassa Strasbourgissakaan, valitettavasti. Mutta tiedänpähän tästä lähtien minne tulla, jos juhlafiilis vaivaa! ;)


And to all you guys who want to read this I can translate a bit: I first thought this weekend I was ment to be relaxing and studying, but I'm so happy that Anna told me to come here with you, the night was super! Now I know where to come next time I need to get out somewhere. ;) Hope to see you all again!

9.10.2011

Valinnanvaikeus x300 560 000

Numero on päästä vedetty, se voisi ihan yhtä hyvin olla ääretön. Tuossa aikaisemmin aamulla tuskailin siis syyshepeneiden valinnassa. No, ei ole helpottanut. Lähdin sitten alkuiltapäivästä Strasbourgiin ja päätin kävellä aseman lähettyvillä olevaan kauppakeskukseen ja etsiä uutta takkia/liiviä/ponchoa ja muita tarpeellisia asioita (eli mustia farkkuja, villasukkahousuja, dödöä ja ripsaria; näistä mukaan tarttui tasan sukkikset. olen huono suunnitelmallisessa shoppauksessa) kun kaikki on niin kätevästi lähellä siinä samoilla nurkilla. Justiinsa juu. Se ostoskeskus oli nimittäin valtava! Itse asiassa siellä hetken aikaa vellettuani tajusin että olen käynyt siellä joskus, vaikka luulin että en ole koko paikkaa ikinä nähnytkään. Hieman olin siis yhdessä nurkassa pyörinyt ensimmäisellä kaupunkireissullani... :D Olen muuten aina haukkunut suomalaista kaunista "futuristista" palikka-arkkitehtuuria. Nyt löytyi kyllä voittaja:


Ihailkaa Les Halles'in ostoskeskuksen yhden siiven kaunista ulkokuorta. En ihan oikeasti ensin meinannut tajuta, että olin edes tullut ostarille, sen verran karulta näytti. Sisältä paikka oli siis tosiaan ihan megalomaaninen, kaksikerroksinen ja (kai) kolmisiipinen rakennelma jossa piti suunnistaa kylttien mukaan koska muuten eksyi. Siis minä ainakin eksyin pariinkin otteeseen. Ja kaikkea löytyy, supermarketista elektroniikkaan ja kiinalaisesta ravintolasta mäkkärin kautta henkkamaukalle. Tuli vähän mieleen supersuurennettu Itäkeskus. :D

Liian kallista ja niin ihanaa... nämä kaunokaiset löytyivät André- nimisestä kenkä- ja laukkukaupasta.

Sitten varsinaiseen valinnanvaikeuteen. Vähän aikaa kierreltyäni ja sompailtuani sain tehtyä päätöksen edes siitä, että mitä etsin: tämän syksyn juttu on kuitenkin ponchoviittasysteemi. Karvaliivin hankin jos superhalvalla jonkun kivan jostain löydän, ja tummanruskea aitonahkainen takki pistetään unelmalistalle. Sounds like a plan, huh? :) Mutta kun ei ne ongelmat siihen loppuneet! Löysin kolme erilaista ponchoa. Jokaisessa niissä on jotain aivan täydellisen ihanaa, ja sitten joku pieni virhe, jonka pelkään pilaavan koko vaatteen niin että se kuitenkin jää komeron nurkalle. Mutta sitten kuitenkin rakastan niitä kaikkia, ja jonkun tuollaisen minä haluan!



Ensimmäinen ehdokas löyty H&Mltä. Malliltaan tuo oli ehkä kaikista vaihtoehdoista imartelevin, kiitos vyön tietenkin. Mutta kun haluaisin harmaan, ja sellaista värivaihtoehtoa ei ollut. JA kaikenlisäksi tuon koko vaatekappaleen neulos on jotain ihan muuta kuin mitä etsin. Eihän se kaukaa näy, mutta läheltä katsottuna tuo lanka on tuollaista kamalaa kaksiväristä. Tulee mieleen lapsuus ja karmeat villapaidat (sori äiti, se viininpunainen oli oikeasti aika hirveä näin myöhemmin ajateltuna :D). Niin että en tiedä pääsenkö tuosta väritysongelmasta yli. Tämä olisi kuitenkin halvin vaihtoehto.




Seuraava taas on väriltään, materiaaliltaan ja kuvioltaan juuri exactly sellainen kuin olen etsinytkin, mutta se on vähän suurenpuoleinen. Jopa säkkimäinen? Tuo on siis M- koko, joten kyse on mallista. Materiaali on siis huopavillaa, ja hintakin sen mukainen: tuosta saisi pulittaa 69.90 euroa. Mutta laatu maksaa, eikö?




Viimeinen vaihtoehto löytyi samasta kaupasta kuin kakkonenkin, eli Etamista. Materiaali on sama, mutta ehkä hitusen ohuempi. Hintaakin on kympin vähemmän. Tuossa taas en ole varma mallista: hihanreiät ovat kokonaan etukappaleessa, siis vartalon etupuolella. Ulkonäkö miellyttää, mutta pelkään olon muuttuvan outojen hihojen kanssa epämukavaksi. Liekkö turha pelko vai ei, onko kellään kokemusta tuollaisesta mallista?



No, yhtäkään ponchoa en loppujen lopuksi saanut jättää varaukseen, koska pääsen käymään Strasbourgissa seuraavan kerran vasta tiistaina ennen kielikurssia. Siihen asti minulla olisi siis aikaa miettiä, ja toivoa että kokoja vielä löytyy. Eli nyt rakkaat muotitietoiset ja lähes muotitietoiset ystäväni ja lukijani AUTTAKAA MINUA kun minä en ihan oikeasti osaa valita!! Muistutan vielä että rakastan noita kaikkia ihan hurjasti omalla tavallaan ja apua... :D

Ps: En tiedä mikä noissa minun rakkaussaappaissani on vikana, mutta koko päivän tallustelun jälkeen jalat olivat niin tulessa että oli pakko tilata hostäidiltä autokyyti kotiin asemalta kun kävelemään ei enää pystynyt. Mikä auttaa huonon lestin aiheuttamiin vaivoihin?


23.5.2011

Koska uskomattomuuksia tapahtuu

Nyt rikon taukolupaukseni ensimmäisen kerran, huomenna toisen kerran. Tänään syy on tämä:

Hakemuksesi perusteella sinut on hyväksytty hakemasi koulutusohjelman haastatteluun: Elokuvataiteen koulutusohjelma, dokumenttielokuvan suuntautumisvaihtoehto (Tak).

Siis mitääääää?!?? Minä pääsin pääsykokeisiin! :D (tai no okei haastatteluun mutta kuitenkin.) Koko dokumenttiohjaajaksi hakeminen oli semmoinen päähänpisto: että hei, tuohan olis aika siisti ala, kokeillaanpas. Ja nyt sitten tuli kutsu että Helsinkiin on lähdettävä. Huikeeta, en usko tätä! Tosin turhaa innostumista on ehkä syytä välttää, ennakkotehtävien perusteella jatkoon pääsi 9, joista 5 seulotaan pois haastattelujen ja jopa 5 (!) päivää kestävien pääsykokeiden kanssa. Ja lehtoreita ei ehkä innosta minun au pair -vuoteni.

Toinen taho jota ei innosta on työpaikka. "Moi pomo, sori mutta tarvitsen viikon ylimääräisen loman..."

3.5.2011

Yo-paniikki

Juhliin kuukausi, ja minulla ei ole vieläkään mekkoa, kenkiä, koruja, mitään!! Onneksi lakki on sentään tilattu, ettei kaikki ole aivan viimetipassa. Mekon ostaminen tämän kokoisessa kaupungissa on haastavahkoa, koska samoissa kolmessa olemassaolevassa mekkoliikkeessä asioivat kaikki muutkin (okei, on niitä pikkuisen enemmän, mutta kuitenkin). Olen siis yrittänyt kalastella erilaisia nettikauppoja, ja eilen onnistuin löytämään yhden vaihtoehdon asuksi. Jotain tämän tapaista saattaisi mennä tilaukseen. :)

Ideani on se, että haluan ilmavan mekon: se ei saa puristaa eikä kiristää, muttei myöskään olla säkki. Ja tuohon kuosiin yksinkertaisesti rakastuin. Ei ihan perinteinen valmistujaismekko, mikä ei haittaa minua yhtään. :) Mekko New Lookista, kengät Pretty Small Shoes ja kaulakoru Kalevala Koru. Tykkäättekö?

Ps. Vielä pari päivää aikaa osallistua Nooran mekkohaasteeseen! :) 

Pps. Miksi minä huomaan vasta puoli päivää postauksen tekemisen jälkeen, että keskellä kollaasiani pönöttää palkki? Onko se muka ollut siinä koko ajan??? :D

7.4.2011

Mainoksen uhri

Ei voi mitään. Hauska ja pirteä telkkarimainos, tutkimustulokset ja sporttinen ulkonäkö ovat vieneet mennessään: Tahdon Reebokin Easytonet!


Olisin oikeasti valmis pistämään rahani näihin, jos ne oikeasti tehostavat treeniä ja tuntuvat mukavalta jalassa. Esimerkiksi töihin nämä olisivat aivan mainiot popot. Ainoa mutta: niiden tulisi sopia myös kuntosaliharjoitteluun. Tarvitsen siis kengät, joilla voisin marssia sekä töissä, että sen jälkeen kipittää zumbatunnille tai bodycombattiin. Uskotteko easytonejen olevan "the kengät" tähän tarpeeseen?

4.4.2011

Elämälle sisältöä - hommahamsterin päiväkirja


Tuo edellinen teksti aikaansaamattomuudesta ja tyhjältä tuntuvasta elämästä - unohtakaapa se samantien. Päätin nimittäin viime yönnä etsiä taas inspiraatiota matkalleni ja hakea yliopistoihin, tuntui siltä ettei kiinnostanut enää jahkailla. En suosittele muille tulevaisuuttaan pohtiville samaa ratkaisua, saattaa nimittäin käydä samoin kuin minulle: päädyin hakemaan suunnitellun viiden paikan sijasta seitsemään. Okei ei siinä mitään, kuuteen ensimmäiseen voi hakea yhteensä kahdella kokeella, mutta sitten sain mahtavan päähänpiston. Haenpa Taideteolliseen korkeakouluun opiskelemaan dokumentaarista elokuvaa!! Ja eikun paperit menemään. Ja sen jälkeen tajuan katsoa TaiKin sivuilta ennakkotehtävät.... Tulos: 8 päivää aikaa tehdä 5 ennakkotehtävää.

  • Tehtävä 1. Perustelu
    Kirjoita koneella vapaamuotoinen korkeintaan puolentoista
    (1,5) sivun teksti, jossa kerrot miksi haluat opiskella dokumentaarista
    elokuvaa.
  • Tehtävä 2. Valokuvaustehtävä
    Valitse lähiseudultasi tai muualta Suomesta kaupunginosa,
    asuinalue tai taajama. Vietä paikassa aikaa ja tee havaintoja.
    Kuvaa korkeintaan kymmenen (10) valokuvan sarja, jolla
    kiteytät kokemuksesi paikasta.
  • Tehtävä 3. Dokumentaarisen elokuvan synopsis
    Kirjoita elokuvaidea aiheesta, johon saat idean vuoden 2011
    aikana ilmestyneen sanomalehden uutisesta tai ns. pikkuuutisesta.
  • Tehtävä 4. Essee
    Kirjoita korkeintaan viiden (5) sivun essee, jossa pohdit
    teemaa ”Osattomuus” käyttäen viitekohtanasi yhtä (1) dokumentaarista
    elokuvaa ja yhtä (1) muuta teosta.
  • Tehtävä 5. Lyhyt videoelokuva
    Kuvaa neljän (4) minuutin elokuvakertomus kohtaamastasi
    ihmisestä. Teema: ”Salaisuus”.

Apua, mihin päätin pääni pistää... No ainakin on vihdoin pakko saada jotain aikaan! Härregyyd.


kuva weheartit.com

17.3.2011

Kirkas tulevaisuus

Minulla on vihdoin tulevaisuudensuunnitelmia! Ja vieläpä aika selkeitä sellaisia! Voisin nyt valaista niitä hieman (eihän minulla siis parempaakaan tekemistä ole, kun huomenna on englannin kirjoitukset). :)


1. Työt


Työpaikka, ihan oikea sellainen, varmistui tänään. Anteeksi pomo kun ahdistelin sinua noin miljoonalla puhelinsoitolla viikossa... :D Olen ollut postikeskuksella töissä kiireapulaisena nyt parikin kertaa, ja otin sitten yhteyttä johtoportaaseen ja pyysin päästä vakiotöihin. Nyt minulla on kunnon palkkatyö ainakin seuraaviksi viideksi kuukaudeksi. Postikeskus on vieläpä ihan huikea paikka olla töissä, ne kaikki jännät postinlajittelukoneet ja robotit, ja ne miljoonatziljoonat Itellan siniset postilaatikot. Hihhii. Ainoa huono puoli on, että keskus sijaitsee 12 kilsaa kaupungin ulkopuolella, eikä sinne kulje busseja...


2. Ensi syksy


MINÄ LÄHDEN AU PAIRIKSI RANSKAAN! Eli minusta tulee väliaikainen ranskatar. ;) Ensi syyskuussa pakkaan laukkuni täyteen ja matkustan puoleksi vuodeksi aivan ihanaan perheeseen, Mutzigin kylään, 30 kilometrin päähän Strasbourgista. Siellä minua odottaa kaksi suloista pientä poikaa, joita paapon kuuden kuukauden ajan. En malta odottaa! Ihanaa pääsä pois Suomesta, ja ihanaa oppia vihdoin tämä ihana kamala kieli kunnolla. Oui, France, je serai arrivé!

3. Sen jälkeen

Minusta tulee joko psykologi tai erityisoettaja. Piste. Ihan turha tulla kenenkään sanomaan, että niille aloille on supervaikea päästä. Au pair- ajan jälkeen takaisin kotiin ja tiukka lukusuunnitelma haltuun. Vuonna 2012 (tai viimeistään 2013...) minä lähden yliopistoon lukemaan psykologiaa tai erityispedagokiikkaa!

7.3.2011

Sisustusunelmia

Suunnittelin tämmöisen pienehkön kollaasin IKEAan lähdön kunniaksi. Tässä on tulevan (tai siis keskeneräisen) huoneeni ilme. Kohta mennään! ;)

19.1.2011

Unelmien 2011

Tee kollaasi vuoden 2011 unelmistasi. Kokoa kollaasiin unelmiasi kuvaavia kuvia. Unelmat voivat olla mitä tahansa, mitä vain haluat unelmakollaasiin laittaa.

Eli ajattelin tehdä tämän blogeissa kiertävän unelmahaasteen, vaikkei kukaan minua olekaan haastanut. :) Päätin jakaa unelmani kolmeen eriteemaiseen osaan, aikajärjestyksessä.

Kevät - putki ohi, lakki kouraan ja vapauteen

Kesä - viimeinen yhdessä: ystävät, festarit ja Barcelona



Syksy - uusi minä uudessa maailmassa, Lontoo ja tulevaisuus



Kuvat: weheartit.com