28.1.2011

Lukulomalaisen torstai-ilta

Eilen oli kolmosjakson viimeinen päivä, eli viimeinen oikea koulupäivä (koeviikkoa ei lasketa). Tuntuu ihan kummalliselta, edessä on enää muutama hassu tentti ja kirjoituspäivä, ja sen jälkeen olen teoriassa vapaa tekemään ihan mitä vain tahdon. Paitsi että inhan minulla ensi jaksossa vielä yksi näytelmäkurssi, matikan tukiopetuskurssi ja itsenäinen pakollinen historiankurssi... Eli ei tämä minun kohdallani taidakaan olla ihan ohi. :D

Parista kurssista huolimatta kevät tulee olemaan aivan erilainen kuin mikään aiempi. Kaksi kaveriani muutta Helsinkiin, muutama joutuu lähtemään takaisin kotipaikkakunnilleen ja jotkut matkustavat toiselle puolelle Suomea valmennuskursseille. Itsekin menen (toivottavasti!) töihin, luen yliopiston pääsykokeisiin ja järjestelen tulevaa vuotta. Tarkoitukseni ei siis tosiaan ole lähteä opiskelemaan vielä ensi vuonna, haen vain totutellakseni tilanteeseen, ja jos satun saamaan paikan, jätän sen vuodeksi odottamaan. :) Sillä ensi syksynä minua odottaa Lontoo! Idea on siis vielä aivan ajatuksen asteella, lupaan kertoa kun jonkinlaista edistystä tapahtuu. Aikomukseni on kuitenkin etsiä Lontoosta/Etelä-Englannista järjestö tms. joka välittäisi nuorille työpaikkoja ja auttaisi etsimään asunnon puoleksi vuodeksi.Tahdon päästä pois Suomesta hetkeksi, etsiä itseäni ja selventää ajatuksia sun muuta kliseistä.

Mutta nyt olen kuitenkin vielä täällä, samoin kuin kaikki ystävänikin. Joten nyt pakkaan kamani ja lähden tyttöjen kanssa viettämään mukavaa perjantai-iltaa baarin puolelle. ;)

Päivän asu. Huomatkaa, "lukuloma".




Villatakki: Gina Tricot   Farkkulegginsit: Gina Tricot

Uudet lakanat <3




ps. minä sitten oikeasti luen tuota kirjaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kerro vain!