27.1.2011

Happy birthday (yökyöpelin postaus)

Tosiaan kellohan on siis jo yli 12 yöllä, eli teknisesti tämä menee nyt väärin mutta menköön, nimittäin tänään minulla on (oli, eilen) syntymäpäivä! :D

I´m 19. How cool can it be?

Voi ei miten mauton kuva, pinkki teksti ja tuollainen valo, hitto sentään. Huvittava kamala oikeasti, hihhih. :D (Ja kyllä, minulla on oikeasti myrkynvihreät sälekaihtimet ja prinsessalamppu...) Sovitaan, että teos on sisäisen lapseni aikaansaannoksia. Toinen aikaansaaja tänään oli äitini, joka askarteli minulle aivan ihanan "herkkulautasen" kun sanoin etten halua ahtaa itseeni mitään keksiröykkiötä. Kiitos äiti. <3


Ja sain minä lahjojakin! Vaikka oikeasti luulin että en saisi, en minä oikein ole enää synttäri-iässäkään. Mutta ehei, sain kaksi maailman ihaninta, toivotuinta ja tyylikkäintä lahjaa, taas kerran kiitos äiti!

Tätä sisustustaulua katselin joskus ennen joulua yhdessä yli-ihanassa (ylihinnoitellussa) sisustusliikkeessä, ja äiti ihan oikeasti muisti vielä haikailuni ja osti minulle tuon ihanuuden! Siitä niin tulee tulevan kämppäni keskipiste.


Ja toinen: nainen ja upea ääni, oikea osaaminen ja kauniita kappaleita. Kaiken kaikkiaan oli oikein kiva täyttää 19! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kerro vain!