19.8.2011

Lusikka kauniiseen käteen, takaisin satulaan

Oh my mulla on ollut ikävä tätä touhua. Lukijat ja kaverit ovat varmaan jo menettäneet täysin toivonsa blogini jatkumisen suhteen, mutta jospa minä nyt pikkuhiljaa palailisin epäviralliselta ja vähän turhan pitkäksi venähtäneeltä kesälomaltani. :)

Olen muuten tosissani tuosta ikävästä. Olen jo pari viikkoa lueskellut muiden blogeja ja kasvatellut kirjoittamisennälkää hieman lisää. Homman nimi on se, että ikinä ei tunnu löytyvän aikaa kirjoittaa. Tai jos aikaa on, sitä ei huvita tehdä, mieluummin vaikkaa siivoaa (no niin varmaan), lähtee salille tai sitten ihan vaan lössöttää sohvalla tekemättä mitään. Tuo viimeinen on tätä nykyä todennäköisin vaihtoehto. Vieläkö joku muistaa tekstini aikaansaamattomuudesta? No, nyt se on vallannut minutkin, ihan täysin ja kokonaan. Harvoin saan päivässä tehtyä enempää kuin yhden "must do" -asian, ehkä jopa kaksi jos reipastun. Kun vielä kävin koko kesän töissä, toinen asia oli sitten siinä. Sen lisäksi saatoin jopa jaksaa käydä kaupassa, lenkillä, ehkä raahauduin ottamaan aurinkoa tai joku päivä maksoin laskut. Minulta on ikäänkuin kadonnut kaikki tekemisen meininki, enkä ole pitkään aikaan saanut enää semmoisia tekemisfiiliksiä että olisin käyttänyt koko päivän tehokkaasti, ilman hirveitä koomataukoja. Nukun myös nykyään turhan pitkään. Tai kuka muu tunnustaa tarvitsevansa päivittäin 9-10 tunnin unet? Eihän siinä paljoa edes jää aikaa, ja ne loputkin tuhlaan. Ärsyttävää? Juu. Mutta olen todennut sen johtuvan rutiinin puutteesta, vuorotyö ja velvollisuudeton elämä eivät sovi yhteen. Rutiini on yhä hukassa, mutta kyllä se varmaan pian löytyy. Sitten minulla on taas tasapainoisesti aikaa itselleni, muille ja myös tälle blogille. :)

Tämän puolustuspuheenvuoron jälkeen muihin asioihin, nimittäin minun kesääni! Niinkuin yltä voitte lukea, työt nappasivat siitä aika ison palan, joten semmoista normi kesähengailua ei ole oikein ollut. Olen esimerkiksi tällä hetkellä mökillä, toista ja viimeistä kertaa koko kesänä. Uinutkin olen (Suomessa) tasan kerran... Mutta tapahtui minulle huippujakin juttuja! Pääsin ylioppilaaksi...,



kävin ruississa.... ( näytän tässä kuvassa ehkä järkevimmältä kaikista, eli voitte päätellä miten helkatin perskärpäseltä olen näyttänyt koko festarien ajan :D (ps. toivottavasti jenni arvostat suttaustani)),


vhb<3
ja kävin tyttöjen kanssa Barcelonassa!

Minä ja Selma turisteina

Bile-Elsi ja Bile-Anna barceloalaisella clubilla

Park Güell ja uusi ihana kesämekko!

Ihan kiva näkymä miedän huoneiston parvekkeelta, eikö?
Sen lisäksi ollaan tehy erinäisiä biletysmatkoja mm. Mikkeliin, Helsiinkiin ja (haha) Tervoon. :D Eli on ollut ihan mukava kesä, vaikka tosi erilainen kuin kaikki aiemmat.

Ensi viikosta alkaen minun elämäni muuttuukin sitten ihan todella hurjasti. Minä muutan kuuden päivän kuluttua au pairiksi Ranskaan!! Voitte uskoa miten paljon pelottaa ja jännittää tällä hetkellä. Etenkin kielen kanssa tulee varmasti olemaan vaikeuksia, oh mon dieu c'est trés difficile! Eli tästä blogista tulee samalla vähän semmoinen "vaihtariblogi" :) Matkustamista ja koti-ikävää tulee varmasti riittämään, toivottavasti myös uusia ystäviä. (Tunteeko kukaan ketään Strasbourgin lähistöltä?)

1 kommentti:

  1. Hei nyt sitten kaikista Barcelona-vinkeistä postausta kiitos!! :D Itsehän olen suuntaamassa samaiseen kaupunkiin kuukauden päästä :)

    VastaaPoista

kerro vain!