3.4.2011

Jaksamattomuus on kierre

En jaksa kuvata itseäni, koska en jaksa panostaa ulkonäkööni. En jaksa panostaa ulkonäkööni, koska käyn vain töissä ja salilla, muun ajan istun kotona. Istun vain kotona, koska olen kotona silloin kun muut ovat töissä ja töissä silloin kun muut ovat kotona. Osa ystävistäni muuttaa/on jo muuttanut pois kaupungista muualle töihin tai vanhempiensa luo. En jaksa kirjoittaa blogia, koska minulla ei tällä hetkellä tunnu olevan minkäänlaista elämää. Minulla ei ole energiaa siivota, raivata tai remontoida, vaikka sitä todellakin pitäisi tehdä. En jaksa nauttia ihanasta keväästä kävelemällä ulkona koirieni kanssa tai valokuvaamalla, koska olen päivisin niin väsynyt. Olen päivisin väsynyt, koska unirytmini on töiden takia sekaisin.

Kerran tässä keskellä yötä valveilla ollessani sain kuitenkin edes jonkinlaisen inspiksen: kynsien laittaiminen jaksaa aina innostaa.


Välineinä aluslakkaa, läpinäkyvää lakkaa, kynsiliimaa ja vanha orkesterinuotti. Ehkä joskus, kun saan energiani taas kerättyä, vaivaudun kuvaamaan koko homman vaiheittain. :)

2 kommenttia:

kerro vain!