Näytetään tekstit, joissa on tunniste koulu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste koulu. Näytä kaikki tekstit

27.5.2012

Levottomat

Käytiin viime viikolla tytsyjen kanssa terassilla. Kuopion tori, vaikka kuopalla mutta mieluummin ilman. <3


Vaikka en olekaan vielä virallisesti heittänyt toivoani kouluun pääsemisestä, olen alkanut jo henkisesti valmistautua toiseen välivuoteen. En tiedä kuinka mukavaa se sitten on, mutta ehkä etsiydyn töihin, avoimeen yliopistoon ja harrastajateatteriin. Ja yritän olla karkaamatta ulkomaille tällä kertaa. :D Mutta ei sitä tiedä.....

Ääääh, tästä piti tulla toinen yhtä pitkä ja polveileva elämäni kuvaus kuin edellisestäkin postauksesta, mutta minua alkaa kyllästyttää siitä kirjoittaminen, eikä valittamista ole varmaan hauska kuunnellakaan. Tiivistettynä kuitenkin: tulevaisuus on jälleen kerran tyhmästi avoinna, varmoilta tuntuneet uravalinnat ovat alkaneet mietityttää uudella tavalla ja vielä epävarmemmat nostaa päätään. Aalto-yliopiston hylkäyskirje alkoi masentaa oikein kunnolla kun kävin katsomassa nettisivuilta hakijatilastot: viime vuonna hakijoita oli yli 50, pääsykokeisiin pääsi 9 ja minä olin yksi heistä. Tänä vuonna hakijoita oli 40, jatkoon otettiin 14 (= pääsemisprosentti oli viimevuotista parempi) ja minua ei hyväksytty kokeisiin. Mikä niissä ennakkotehtävissä nyt meni niin pieleen? Tällä kertaa minä panostinkin niihin ihan  kunnolla, esimerkiksi valokuvaustehtävä oli mielestäni paljon paremmin toteutettu kuin vuosi sitten. Äääääh eihän sitä auta miettiä, valitusoikeutta ei ole ja palautetta tehtävistä ei anneta. Pää pystyyn ja silleen

Nyt minä yritän piristyä ja oppia elämään hetkessä tai jotain sinne päin (tällä hetkellä olen ka-ma-lan pahalla tuulella koko ajan, ärsyttävää). Tähän auttavat ehdottomasti aurinkoinen päivä, puutarhatyöt ja yhden yön reissu (siis autonpesureissu) mökille!

Ps. Kaipaisikohan tämä blogi jo uutta ulkoasua?

13.3.2011

Liian hämmentynyt kirjoittamaan mitään postikorttia pitempää

weheartit.com
Mutta siltikin huomenna vain pakotetaan... Yo- putki alkaa taas, tällä kertaa äidinkielen esseekoe. Äikkä on aina ollut mulla se "the vahva aine" ja lukeminen ja kirjoittaminen lempiharrastuksiani, joten paineet saada maaginen Ällä ovat aika kovat. Tekstitaidon kokeen jälkeen kiinni siinä ollaan, mutta huomenna pitäisi mennä aika nappiin. Toivotaan parasta. :) (otsikon kirjoitusvirhe tarkoituksella, ettei kukaan vain tule lyttäämään hurjia haaveitani :D)



Wish me luck! Huomisen jälkeen luvassa parempaa päivitystä, muun muassa loput Tampereen reissun kuvat.

18.2.2011

PENKKARIT!

Wooooooooooooo! Nyt olen virallisesti koulusta pois potkittu, penkkarit läpikäynyt jumalainen abi. Tämä on niin outoa: yhtä aikaa hauskaa ja haikeaa, nyt ei ole enää mitään syytä mennä istuskelemaan puistokoulun ihanan kylmille ja ahtaille käytäville tai luuhailla tuntien jälkeen tulikuumassa ja tunkkaisessa atk-luokassa. Ikävä on jo nyt. Mutta eilinen oli yhtä juhlaa! Tai odottakaas, kerron ensin toissapäivästä ja potkiaisista. Ainakin meidän koulussa homma toimii niin, että kakkosvuotelaiset järjestävät illalla juhlan, jossa esittävät ja piikittelevät abeja ja lopuksi saattavat ulos koulusta. No, minuakin oli muistettu, ja olen siitä imarreltu. Ja kaikki tämän blogin ansiota! Joten Elsin mallitoimisto Make Me Venture kiittää rakkaita kakkosia (ja lupaa olla luulematta itsestään liikoja) ;)

Ja sitten PENKKARIIIIIIIT.


Musiikkilukion pyhimykset osaavat pukeutua.


Hei huudetaan ELÄÄÄÄÄÄÄIN!


Nalle Puh ja sen kaveri Nasu <3


Puh syö hinajata, mutta Pikku Myytä se ei kiinnosta.

 

Ja tunnelmia ensimmäisestä jatkopaikasta, Henkasta eli Henry's Pubista. Tämän jälkeen kuvat alkavat muuttua hieman sumeiksi samoin kuin mielikuvatkin... :D Ilta oli   a i v a n  h u i k e a ,  kiitos kaikille abitovereille siitä ja näistä vuosista!

10.2.2011

Huomenna...

... äikän tekstitaidon ylppärit. APUA!


Nyt äkkiä repimään etikettejä eväistä (tyhmä sääntö) ja nukkumaan!

30.1.2011

Sick, tired and snowing under


Kaksi peräkkäistä iltaa Kuopion yössä olivat kyllä huippuhauskoja, mutta eivät ehkä tehneet terveydelleni kauhean hyvää... Joten tämä päivä on mennyt kuumeilun, yskimisen ja niistämisen parissa, kun sen olisi pitänyt kulua englannin tutkielman, matikan tehtävien ja tekstitaidon preliin valmistautumisen kanssa. Rakastan sairastuminen + koeviikko -yhdistelmää, varsinkin kun tällä viikolla olisi kaksi preliä ja kolme muuta koetta tehtävänä. Eikä tätä sairautta varmaankaan voi käyttää tekosyynä sille, miksi en ole tehnyt yhtäkään kotiin annettua projektia tai kotiläksysarjaa loppuun. Mutta kun voi &`=E#%(¤ on niin voimaton olo!

Tämä blogikin tuntuu olevan samassa nuupahtamisfiiliksessä kuin minä itsekin. Lupaan kuitenkin piristyä pian, ja samalla alkaa tännekin ilmestyä tekstiä ja kuvia kuin sieniä sateella! (tai kuin flunssatapauksia tammikuussa...)